سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار فوری طرز تهیه 3 نوشیدنی ژاپنی و آسیایی خوشمزه

نظر

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری آروبا

آروبا یکی از کشور های بسیار کوچک آمریکایی است که در جنوب دریای کارائیب واقع شده است. آخرین سرشماری های صورت گرفته نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 104 هزار نفر دارد. از اورنجستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. زبان رسمی مردم آروبا هلندی است چرا که این کشور جزیره ای جزئی از پادشاهی هلند می باشد. جالب است بدانید که این جزیره طولی 33 کیلومتری دارد، بر خلاف سایر کشور های کارائیب آب و هوایی خشک و بیابانی دارد. اگر دوست دارید با جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری آروبا

جزیره عقاب

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از سراسر دنیا از آن دیدن می کنند، جزیره عقاب نام دارد. شما می توانید با این جزیره در نزدیکی پایتخت آشنا شوید. این جزیره بیشتر شهرت خود را مدیون سایت های کم عمق و سواحل عمومی زیبا می باشد. همچنین در سال های اخیر امکانات رفاهی فراوانی در این جزیره عقاب به وجود آمده اند که این موضوع به رشد گردشگری در منطقه کمک شایانی کرده است. این ساحل شن های نرم و سفید دارد و به همین دلیل است که از آن به عنوان یکی از زیباترین قسمت های ساحلی دنیا یاد می شود.

پارک ملی آریکوک

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور که بهتر است بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، پارک ملی آریکوک نام دارد. شما می توانید با این پارک زیبا در قسمت شرفی آروبا آشنا شوید. همان طور که اشاره کردیم این کشور آب و هوایی گرم و خشک دارد و به همین دلیل است که شما در پارک ملی آریکوک می توانید با کاکتوس مواجه شوید. در هیچ جای دنیا کاکتوس ها در کنار خط ساحلی رشد نمی کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به بازدید از پارک ملی آریکوک علاقه مند بشوند.

ساحل بچه

از دیگر مکان های دیدنی این کشور می توان به ساحل بچه اشاره کرد. همان طور که گفتیم آروبا از جمله کشور های کارائیب است و به همین دلیل شما می توانید در این کشور با طیف گسترده ای از مناطق ساحلی و جزایر مختلف آشنا شوید. آب این ساحل معمولا بسیار آرام و بی خطر است به طوری که حتی بچه ها نیز می توانند در آن بازی کنند. اسم ساحل نیز از همین موضوع گرفته شده است. بیشترین شهرت ساحل بچه به دلیل آب های کم عمق و بدون موج می باشد. بهترین تفریح در این ساحل بدون شک حمام آفتاب می باشد.

جزیره نخل

در این کشور بیش از 3 هزار جزیره وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که افراد زیادی آن را می شناسند، جزیره نخل نام دارد. این جزیره کوچک یک ملک شخصی است که البته شما می توانید از آن به عنوان یک سایت گردشگری استفاده کنید. مالک جزیره در سال های اخیر با اضافه کردن وسایل بازی و امکانات رفاهی توانسته توجه توریست های زیادی را جلب کند.

منبع: برفانک