سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 خاصیت شگفت انگیز آب سیب سبز

نظر

سیب سبز ترش را می توان در خانه آبش را گرفت .  آب این میوه سرشار از فیبر است. دارای مواد مغذی ضروری، از جمله phtyonutrients، ویتامین ها، مواد معدنی  است .

فشار خون و سطح قند خون و کلسترول را کنترل میکند،   به راحتی به رژیم غذایی کاهش وزن  به عنوان یک میان وعده بگنجانید دستور تهیه آ ب سیب سبز از 3 مواد تشکیل دشده در 5 دقیقه آماده می شود مواد لازم: سیب سبز – 2 عدد، کاملا شسته، ریز خرد شده آب لیموی تازه  1 قاشق چایخوری عسل در صورت دلخواه طرز تهیه: آب سیب را در آبمیوه گیری گرفته سپس آب لیمو و عسل را مخلوط کرده هم بزنید  می توانید ساقه های کرفس و / یا زنجبیل نیز اضافه کنید 25 دلیل برای اینکه باید آب سیب سبز بنوشید:

ادامه مطلب...


خواص هر برش از طالبی برای سلامت ، درمان و زیبایی

نظر

خواص طالبی برای سلامت بدن ، زیبایی و بارداری

محتوای آب زیاد طالبی به مقابله با کم آبی و گرما کمک نی کند در حالیکه طعم تازه ی آن یک حس راحتی به شما می دهد و یک دسر با خاصیت نگهداری کم برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود. شیرینی متعادل آن و آبمیوه خوشمزه اش از آن یک میوه ی کامل حتی برای ذائقه های سخت پسند، ساخته است. طالبی ها همچنین معمولا با عناوین مختلفی همچونخربزه تخم قندی، خربزه تلخ، خربزه راک و خربزه های فارسی شناخته می شوند. این میوه ها عضوی از خانواده گیاه شناسی کیوکوربیتاسی در کنار عسلک و هنداونه ها به شمار می آیند.خواص طالبی

خواص طالبی

حقایق مغذی طالبی

طالبی سرشار از مواد مغذی است که فواید زیادی را برای سلامتی ارائه می دهد. طالبی حاوی کربوهیدرات ها (قند)، پروتئین و آب است. ویتامین ها در طالبی شامل ویتامین A، بتاکاروتن، ویتامین B1 ، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B9، ویتامین C و ویتامین K است. ارزش معدنی این میوه شامل پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی است.

کالری طالبی

صد گرم از طالبی صرفا شامل 34 کالری است. علاوه برا آن، این میوه برای رژیم غذایی کاهش وزن مناسب است.

ادامه مطلب...


آندومتریوز قابل درمان است

نظر

سلامت نیوز: عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به اینکه بیماری آندومتریوز قابل درمان است، گفت: این بیماری با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.


به گزارش سلامت نیوز، رکسانا کارگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.

 

 

وی احتمال عود بیماری در مدت پنج سال را حدود 20 درصد اعلام کرد و گفت: به همین دلیل افراد باید این مدت تحت نظر پزشک خود باشند و هر 6 ماه سونوگرافی شوند تا از لحاظ عود بیماری مورد بررسی قرار گیرند.

ادامه مطلب...


طرز تهیه “رولت ساده” یا همان رولت خامه ای محبوب

نظر

مواد لازم رولت ساده
 آرد کاملا سفید :100 گرم
تخم مرغ:5 عدد
شکر :100 گرم 
آب گرم:3 قاشق سوپخوری 
وانیل :یک دوم قاشق چایخوری 
بیکینگ پودر:یک سوم قاشق چایخوری 
پودرشکر :یک فنجان ( برای تزئین روی رولت)

مواد داخل رولت
خامه :150 گرم خامه
پودر شکر:یک دوم فنجان 
وانیل :یک سوم قاشق چایخوری 


رولت ساده

   ادامه مطلب...